Honda kļūst par ekskluzīvo Twitch Rivals auto partneri

Honda paziņojusi par sadarbību ar Twitch Rivals, kļūstot par pirmo ekskluzīvo automobiļu partneri populārajā turnīru sērijā.

Cenšoties paplašināt savu klātbūtni spēļu un e-sporta jomā, Honda vēlas sazināties ar spēlētājiem visos līmeņos, tostarp ar Twitch pieaugošo jauniešu auditoriju. Tas ir labs ieguvums arī Twitch, jo šajā grūtajā laikā spēļu industrijā ir grūti iegūt jaunus sponsorus vai turpināt sadarbību ar esošajiem. Pašam Twitch janvārī bija 500 darbinieku atlaišanas, kas lika uzņēmumam meklēt jaunas iespējas un partnerus, lai saglabātu savu vadošo lomu tirgū.

Jaunā Honda un Twitch Rivals gada garumā notiekošā partnerība tiks izcelta ar interaktīvo segmentu “Chat’s Civic Mods”, kas tiks rādīts vairākās epizodēs, kuras sāksies 18. jūlijā vietnē Twitch. Katras “Chat’s Civic Mods” epizodes laikā Twitch Rivals fanu kopiena varēs digitāli pielāgot jauno 2025. gada Civic hibrīda sedanu, piedaloties balsojumos tērzēšanā – laiks ir izvēlēts atbilstoši šī modeļa nesenajai ierašanās brīdim Honda izplatītāju salonos.

Honda pārstāvis uzsvēra, ka šī sadarbība ir unikāla iespēja ne tikai popularizēt jauno Civic hibrīdu, bet arī iesaistīt jaunāko auditoriju automobiļu dizaina procesā. “Mēs vēlamies, lai mūsu klienti būtu aktīvi iesaistīti un sajustu, ka viņu viedoklis ir svarīgs,” teica Honda pārstāvis. “Twitch Rivals ir ideāla platforma, lai sasniegtu šo mērķi.”

Galīgais Twitch Rivals pūļa izveidotais, pēc pasūtījuma izstrādātais Civic hibrīda sedans tiks atklāts TwitchCon 2024, kas notiks Sandjego no 20. līdz 22. septembrim 2024. gadā. Pielāgotais Civic hibrīds tad tiks izlozēts vienam laimīgajam Twitch kopienas dalībniekam kā daļa no TwitchCon nedēļas nogales. Šis auto ne tikai atspoguļos fanu radošumu un vēlmes, bet arī kalpos kā simbols Honda un Twitch partnerības stiprumam.

TwitchCon ir viens no lielākajiem spēļu un e-sporta pasākumiem pasaulē, pulcējot tūkstošiem dalībnieku no visas pasaules. Pasākuma laikā notiek dažādas aktivitātes, tostarp paneļdiskusijas, spēļu turnīri un fanu tikšanās ar iecienītākajiem straumētājiem. Šogad TwitchCon solās būt īpaši aizraujošs, pateicoties Honda un Twitch sadarbībai, kas piešķirs pasākumam jaunu dimensiju.

Honda mērķis ir arī veicināt ilgtspējību un ekoloģiju, piedāvājot hibrīda automobiļus, kas ir videi draudzīgāki un ekonomiskāki. Šī sadarbība ar Twitch ir lieliska iespēja popularizēt šos principus jaunās paaudzes vidū, kas arvien vairāk pievērš uzmanību vides jautājumiem un ilgtspējīgai attīstībai.

Turklāt, Twitch Rivals turnīri ir lieliska platforma, lai parādītu Honda inovācijas un tehnoloģijas plašai auditorijai. Interaktīvais segments “Chat’s Civic Mods” ir tikai sākums – Honda plāno vēl daudz citas aktivitātes un kampaņas, lai iesaistītu spēļu kopienu un radītu neaizmirstamus brīžus Twitch platformā.

Šī partnerība iezīmē jaunu posmu gan Honda, gan Twitch vēsturē, apliecinot, ka automobiļu industrija un e-sports var veiksmīgi sadarboties, lai radītu unikālas un inovatīvas pieredzes.