”I.D. R Pikes Peak sacīkšu auto ir labākā mašīna, ar kādu esmu braucis šajā kalnā,” pēc pirmajiem testiem teica Romēns Dimā. ”Paātrinājums un ātrums pagriezienos ir patiešām iespaidīgs. Papildus visam – auto ir ļoti ērts. Pateicoties elektriskajai piedziņai, man nav nepieciešams pārslēgt ātrumus, tāpēc varu koncentrēties tikai braukšanas līnijām.”
VW motorsporta direktors Svens Smēts atklāja, ka VW mērķis ir pārspēt esošo rekordu. ”Ziņas no testiem Kolorādo ir ļoti pozitīvas. Ejam pēc grafika, tāpēc tagad mēs varam koncentrēties, lai veiktu pēdējos uzlabojumus I.D. R Pikes Peak sacīkšu automašīnai. Ja mēs turpināsim strādāt ar skaidru mērķi un motivāciju, mums ir labas izredzes uzstādīt jaunu rekordu elektroklasē,” saka Svens Smēts.
Zināms, ka komanda paliks ASV, kur tā turpinās pieslīpēt jauno mašīnu. ”Atlikušajos testos turpināsim uzlabot auto. Pirmo reizi braukšu ar elektro auto šajās sacensībās. Mācos ar katru nobraukto metru, jo sacensībās tiks dota tikai viena iespēja. Ja pati mazākā lieta noies greizi, jaunais rekords, visticamāk, izpaliks,” tā Dimā.
Atgādināsim, ka līdzšinējais rekords elektrisko automašīnu klasē pieder Latvijas inženiera Andra Dambja komandai, kur Rīss Milens ar 1600 ZS jaudīgo elektrisko sacīkšu auto “PP100” 19,99 kilometrus veica ar rezultātu 8:57.118. Tikmēr absolūtais rekords 8 minūtes un 13.878 sekundes kopš 2013. gada pieder “Peugeot” komandai, kur tās pilots Sebastjans Lēbs toreiz trasē devās ar 1595 zirgspēkus jaudīgu auto.
Avots: goo4speed