Globālā auto apdrošināšanas tirgus vērtība līdz 2033. gadam sasniegs 1655,84 miljardus USD | CAGR 8,46%

Saskaņā ar Spherical Insights & Consulting pētījuma ziņojumu, Globālā auto apdrošināšanas tirgus lielums 2023. gadā tika novērtēts 735,39 miljardu ASV dolāru apmērā, un paredzams, ka līdz 2033. gadam tas pieaugs līdz 1655,84 miljardiem ASV dolāru. Ziņojumā ietvertie uzņēmumi: AXA SA grupa, Liberty Mutual Insurance, Bajaj Allianz, American International Group Inc., Insurethebox, Verisk Analytics Inc., Allianz, State Farm Mutual, Tokio Marine Group, Ping An Insurance (grupa), Admiral Group plc, Berkshire Hathaway Inc., un citi svarīgi uzņēmumi.

Paredzams, ka globālais auto apdrošināšanas tirgus pieaugs no 735,39 miljardiem ASV dolāru 2023. gadā līdz 1655,84 miljardiem ASV dolāru līdz 2033. gadam, ar salikto gada pieauguma tempu (CAGR) 8,46% projekta periodā.

Līgums starp apdrošināšanas polisi turētāju un apdrošināšanas sniedzēju aizsargā polisi turētājus pret finansiāliem zaudējumiem negadījuma vai zādzības gadījumā. Apmaiņā pret polises turētāja samaksātu prēmiju, apdrošināšanas kompānija apņemas atmaksāt polisi turētāja zaudējumus, kas norādīti polisē. Auto apdrošināšana kalpo kā drošības tīkls cilvēku finanšu aizsardzībai un fiziskai aizsardzībai pret ievainojumiem, kas gūti ceļu satiksmes negadījumos un automašīnu zādzībās. Tajā ietilpst arī izmaksas par negadījumiem, kuros apdrošinātā transportlīdzekļa īpašnieks ir atbildīgs par citu autovadītāju, transportlīdzekļu vai īpašumu, piemēram, ēku, žogu vai infrastruktūras bojājumiem.

Turklāt, tā kā gan attīstīto, gan jauno valstu ekonomikas turpina paplašināties, pieaug arī nepieciešamība pēc komerciālajiem transportlīdzekļiem. Straujais e-komercijas sektora pieaugums ir palielinājis pieprasījumu pēc transportēšanas risinājumiem un komerciālajiem transportlīdzekļiem visā pasaulē. Turklāt daudzās valstīs likumdošana prasa iegūt auto apdrošināšanu, kas būtiski ietekmē auto apdrošināšanas nozares izaugsmi. Papildus tam, pēdējos gados, tādi gadījumi kā neuzmanīga braukšana, braukšana reibumā un ceļu satiksmes negadījumi ir palielinājuši auto apdrošināšanas nozīmīgumu.

Lielākā daļa automašīnu īpašnieku paļaujas uz savu auto apdrošināšanu, lai aizsargātu pret finansiāliem zaudējumiem un sniegtu aizsardzību pret negadījumiem, kuros iesaistīti citi vadītāji, pasažieri vai gājēji. Tomēr nepietiekama izpratne un informētība par auto apdrošināšanas segumu ir galvenais faktors, kas kavē auto apdrošināšanas industrijas paplašināšanos.