Porsche izceļas ar diviem tirgus pirmizrādēm Auto China 2024 izstādē
Pasaules klases sporta automobiļu ražotājs Porsche Pekinā notiekošajā starptautiskajā izstādē “Auto China 2024” ievieš divus nozīmīgus jaunievedumus Ķīnas tirgū, demonstrējot savas saistības ar devīzi “In China for China”. Šīs saistības ietver īpašu Ķīnas versiju jaunajai Taycan paaudzei un elektroautomobiļa Macan tirgus pirmizrādi. Izstādē uzmanību piesaista arī olimpiskā čempione brīvā stila slēpošanā un superzvaigzne Eileen Gu, kura kļuvusi par jaunā Macan vēstnesi. Tāpat neaizmirstams ir Porsche stends, kas radīts ar māksliniecisko pieeju un apvieno digitālās un reālās pasaules “Cyber Jungle” motīvā.
“Auto China”, kas šogad norisinās jau astoņpadsmito reizi, ļauj Porsche atkārtoti uzsvērt šī tirgus nozīmīgumu. Kopš uzsākšanas Ķīnas tirgū 2001. gadā, Porsche Ķīna ir kļuvusi par vienu no pamatstabiem uzņēmuma darbībā, nodrošinot līdzsvarotu un stabili augošu pārdošanas struktūru kopā ar Ziemeļameriku, Eiropu un citiem tirgiem.
gadā Ķīnā Porsche nodod klientiem 79,283 automobiļus, kas veido 25 procentus no kopējā uzņēmuma piegāžu apjoma tajā gadā. Porsche valdes priekšsēdētājs Oliver Blume norāda uz turpmāko izaugsmes potenciālu: “Elektromobilitātes attīstība Ķīnā notiek ļoti strauji. Tas ir aizraujoši. Ar mūsu Ķīnas versiju jaunajam Taycan un pirmo pilnībā elektrisko Macan, mēs esam pareizajā vietā pareizajā laikā. Es esmu pārliecināts, ka mēs spēsim aizraut mūsu klientus un stiprināt mūsu pozīcijas luksusa BEV (bateriju elektrotransporta līdzekļu) segmentā.”
Ķīnas versija jaunajam Taycan piedāvā izcilu ieejas modeli ar tirgus specifiskiem piedāvājumiem infotainment un savienojamības jomā. Lokālie digitālie risinājumi ir izcelti arī pilnībā elektriskajā Macan. Abi piemēri demonstrē Porsche mērķtiecīgo pieeju atbilstoši individuālajām vēlmēm un vajadzībām Ķīnas tirgū, iesaistot arī uzņēmuma R&D organizāciju Šanhajā, kurā vācu un ķīniešu izstrādātāji strādā kopā pie Porsche nākotnes.
Elektrifikācija ir galvenais Porsche darba virziens arī Ķīnā. Jaunie Taycan un Macan modeļi ir daļa no šīs stratēģijas. Turklāt Porsche kopā ar Audi plāno izveidot ekskluzīvu uzlādes tīklu, lai nodrošinātu vienreizēju un ērtu uzlādes pieredzi BEV klientiem.