Nio izveido jaunu ģimenes automašīnu zīmolu

Galvenais jaunā zīmola mērķis būs rūpēties par ģimeņu vajadzībām

Ķīnas bateriju elektrisko transportlīdzekļu (BET) jaunuzņēmums Nio plāno izveidot jaunu zīmolu, lai stiprinātu savus akumulatoru darbināmo ģimenes pasažieru automašīnu pārdošanas apjomus, liecina vietējie ziņojumi. Šis solis tiek veikts laikā, kad globālais pieprasījums pēc elektriskajiem transportlīdzekļiem (ET) strauji pieaug, un konkurence šajā tirgū kļūst arvien sīvāka.

Nio priekšsēdētājs un izpilddirektors Viljams Li paziņoja, ka jaunais zīmols, kuru sauks Onvo, tiks atklāts vēlāk šonedēļ, un to vadīs bijušais Disney vadītājs. Šī stratēģiskā izvēle, uzaicinot pieredzējušu vadītāju no izklaides industrijas, norāda uz uzņēmuma vēlmi radīt spēcīgu un atšķirīgu zīmola identitāti. Galvenais jaunā zīmola mērķis būs rūpēties par ģimeņu vajadzībām, piedāvājot tiem praktiskus, drošus un modernus transportlīdzekļus, kas atbilst mūsdienu dzīvesveida prasībām.

Pirmais modelis, L60, būs SUV, kas konkurēs ar Tesla Model Y. L60 ir paredzēts, lai piedāvātu augstu komforta un drošības līmeni, kā arī iespaidīgu veiktspēju un efektivitāti. Tiek ziņots, ka L60 būs aprīkots ar jaunākajām tehnoloģijām, ieskaitot uzlabotas vadītāja palīdzības sistēmas un izklaides funkcijas, lai nodrošinātu patīkamu braukšanas pieredzi visiem ģimenes locekļiem.

Ņujorkas biržā kotētais uzņēmums šonedēļ svinēja sava 500 000. transportlīdzekļa, ES8, ražošanas jubileju Hefei rūpnīcā, kas atrodas Anhui provincē un sāka darbību 2018. gadā. Šis sasniegums iezīmē nozīmīgu pagrieziena punktu uzņēmuma vēsturē un liecina par tā ražošanas kapacitātes un kvalitātes pieaugumu.

Nio paziņoja, ka tās globālie pārdošanas apjomi aprīlī palielinājās par 135% līdz 15 620 transportlīdzekļiem, un kopumā šogad tie sasniedza 45 673 vienības, kas ir pieaugums par 21%. Šie skaitļi atspoguļo pieaugošo patērētāju uzticību Nio zīmolam un tā piedāvātajiem produktiem.

Pagājušajā mēnesī uzņēmums izlaida ET7 akumulatora darbināmo gudro izpildvaras sedanu, kuram, pēc uzņēmuma teiktā, ir 1000 km (620 jūdzes) nobraukums ar vienu uzlādi un to darbina 150 kWh piedziņa. ET7 ir aprīkots ar inovatīvām tehnoloģijām, kas nodrošina augstu efektivitāti un veiktspēju, padarot to par pievilcīgu izvēli gan biznesa klientiem, gan privātpersonām, kas meklē uzticamu un videi draudzīgu transportlīdzekli.

Turklāt Nio plāno turpināt paplašināt savu produktu portfeli un uzlabot tehnoloģijas, lai vēl vairāk nostiprinātu savu pozīciju tirgū. Uzņēmums ir apņēmies veicināt ilgtspējīgu mobilitāti un piedāvāt risinājumus, kas palīdzēs samazināt oglekļa emisijas un uzlabot gaisa kvalitāti pilsētās visā pasaulē.

Nākotnē Nio plāno ieviest vēl vairāk inovatīvu modeļu, kas apmierinās dažādas klientu vajadzības un vēlmes. Uzņēmums arī turpinās attīstīt savus pakalpojumus, piedāvājot klientiem visaptverošu pieredzi, kas ietver ne tikai augstas kvalitātes transportlīdzekļus, bet arī izcilu klientu apkalpošanu un atbalstu.

Nio ir izvirzījis ambiciozus mērķus un ir gatavs izmantot visas iespējas, ko piedāvā strauji augošais elektrisko transportlīdzekļu tirgus. Ar jauno Onvo zīmolu uzņēmums cer piesaistīt vēl vairāk klientu un stiprināt savu pozīciju kā vadošais inovators un līderis šajā nozarē.